Utflykt på cykel


Krapperups Park......

Idag har vi haft strålande väder men sol och bad lockar inte efter veckan på Rhodos. Mannen och jag tog våra cyklar och lite frukt och dricka i cykelkorgen och begav oss mot Mölle. Där är så vackert och jag får aldrig nog ;o) På vägen hem åkte vi förbi Krapperups park som ligger här i Höganäs, en jättefin park med en massa blommor. Tyvärr så tog batteriet i kameran slut så jag fick fota med min nya mobil men den tog riktigt bra bilder faktiskt :o) Där fanns även små mysiga bodar med hattar, smycken, café och en bod med nybakat bröd. Inte så billiga limpor men vilket bröd....var tvungen att köpa en grov och en med solrosfrön.

Krapperups park
En vacker naturromantisk park med porlande bäckar, slingrade stigar och flertalet exotiska träd. I parken finns en liten rosenträdgård. Rikligt med rhododendron, buxbom och perenner.

Ikväll blir det Ugly Betty på tv:n och när lägenheten blivit lite svalare måste jag dra en sväng med dammsugaren.

Hoppas ni har det bra i sommarvärmen
Kramen

Sus sa:

Jag förstår verkligen förälskelsen i Grekland!

Vilka bilder :)

Visst är sveige urskönt också men där finns vissa...skillnader :D

50 veckor sverige- två veckor grekland, det är väl rättvist!



Kraaaaaaaaam

2010-07-20 @ 19:24:58 | http://blomtoken.blogg.se/
Pia sa:

Vilka fina bilder, har själv aldrig varit på Krapperups park, åkt förbi många gånger .

Man är dålig på att turist hemma.

Får kanske följa med dig på en cykeltur.

Kramen

2010-07-20 @ 19:53:10 |
Susanne sa:

PIA:

Jag börjar jobba nu på måndag.



Kram

2010-07-20 @ 21:06:15 | http://gronanyanser.blogg.se/
Susanne sa:

PIA:

Jag börjar jobba nu på måndag.



Kram

2010-07-20 @ 21:52:16 | http://gronanyanser.blogg.se/
Miia - There´s no place like home sa:

Vad mysigt med en cykelutflykt! Som alltid, har du tagit jättefina bilder ;)



Kraam /Miia


Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0