Pumpor

Prydnadspumpor....
 
Fick dessa fina pumpor av vänner som dom odlat själva på Öland, det var enkelt och de växte som bara den så nästa år ska jag försöka odla några vid vår stuga.
Tråkigast med vår stuga är att den ligger ganska lång väg bort och det är omöjligt att åka ut varje kväll och vattna. Vill gärna ha massvis av blommor och gärna ett växthus också men får vara nöjd med hur det är och försöka få  växterna att överleva ändå.
 
Idag kom äntligen kallelsen till röntgen, den 24/10 blir det röntgen av ländrygg och vi börjar där säger läkaren.
Detta är ju även symtom som många med Fibromyalgi har så det kan ju vara därför jag har ont men vi vill vara säkra så inget annat orsakar detta onda.
Är glad att denna läkare tar detta på allvar och inte skyller allt på Fibromyalgin, hon vill hjälpa mig till ett värdigt liv och det är jag så tacksam för.
Jag jobbar även med KBT, andning och tränar hos sjukgymnast som är riktigt bra för mig.
Att det skulle sitta i mitt huvud får ni som tycker det sluta med för detta är så mycket mera det handlar om.
 
Kramen

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0