Blommornas tid!

Oj vad det blommar ute.....
 
Vilken högsommarvärme vi fått, det är så underbart just nu med alla blommor och dofter.
Ja man börjar verkligen längta till semestern, själv ska jag inte börja min förrän v.29 så det är ett tag kvar.
Vi njuter lediga dagar vid vår stuga som verkligen är det bästa som hänt mig, där kan jag verkligen koppla av, njuta och bara vara. Där hämtar jag min kraft tillbaka efter en tung vecka.
Ja veckorna är ganska jobbiga då jag bråttas med värk, ångest och oro men det sista börjar faktiskt kännas bättre och jag börjar lära mig och hantera det och verkligen förstå varför det blir si och så.
Fibromyalgi och någon ångestrelaterad sjukdom är vad läkarna kommit fram till och nu gäller det att acceptera och leva vidare i ett lugnare tempo och inte göra saker för andra för att bli bekräftad, jag är bra som jag är och behöver inte bevisa det hela tiden.
Jag måste fylla mitt svarta tomma hål med saker jag verkligen mår bra av och tycker om att göra. ja vi kämpar på ett tag till för Rom byggdes inte på en dag.
 
Kramisar
 

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0