Lite tungt nu!

Tulpaner.....
 
Nu har jag gått med värk i över fyra år och ländryggen och domningar i fötter och ben blir bara värre och värre. Ju mer jag jobbar och promenerar ju värre blir det. Jag börjar bli frustrerad och det tar verkligen på psyket. Förra veckan brakade jag helt, orkade helr enkelt inte längre. Fick hjälp och var hemma i en vecka men jag skulle behöva en längre tid men då försäkringskassan bråkar med mig varje gång så orkar jag inte med det just nu. Ska det vara så svårt för läkarna att skriva ett läkarintyg som FK godkänner. Jag vill inget hellre att jobba för jag älskar mitt jobb men att stå och gå i åtta timmar är helt omöjligt för mig och eftersom jag inte kunnat sitta så länge på två år så är inte byte av jobb något bra alternativ. Frustrerad är vad jag är, jag är 51 år!!!
Ska till läkaren om två veckor och då ska jag be om en ny röntgen då bensmärtorna ökat och troligtvis ligger ishiasnerven i kläm igen. 
Detta blev ett gnälligt inlägg så förlåt för det.
 
Idag tog jag en semesterdag och det passade perfekt för vilket väder det blev på förmiddagen. Lilla Lycka och jag tog en promenad i strålande solsken och denna snö som kommit denna vecka gjorde mig verkligen glad för vem vill ha regn och mörker hela vintern.
 
Det blir en lugn helg för mig, behöver återhämta mig för att köra igång på jobbet nästa vecka.
 
Kram

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0