Längtan!

Finaste stugan....
 
Snön ligger kvar och det fortsätter vara kallt, idag skulle det även komma mera snö. Ja vintern får gärna ligga kvar februari ut men sedan vill jag ha vår. Längtar tills knoppar och blommor spricker ut och sedan längtar jag att få komma ut till vår stuga.
 
Har nu haft semester torsdag och fredag då det varit ganska mycket runt min hälsa ett tag, idag känner jag mig faktiskt ganska pigg så en genomkörare av lägnheten är ett måste. Efter arbetet i veckorna finns det tyvärr ingen ork till det.
Just nu är jag med i en sovstudie som började i måndags och ska hålla på i fem veckor, det är för dem med kronisk värk och som sover dåligt på nätterna. Jag ska även lära mig avslappning och herregud vad man spänner sin kropp. Min kropp är såååå spänd så jag förstår att den alamerar fara hela tiden och då just med värk, hoppas detta kommer hjälpa mig lite i alla fall.
 
Önskar alla en fin dag
Kamisar
 
 
 

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0