Förberedelser till advent

Söt liten skål....
 
 Jag har gjort en liten grupp med hyacinter och en söt ljusslinga.
Mysigt med lite ljus i detta gråa väder vi har nu, lite snö skulle gärna få komma om ni frågar mig.
Har även plockat upp ljusstakar och stjärnor från källaren och de kanske kommer upp i fönstren i morgon om orken och lusten finns.
I morgon ska jag även besöka vårdcentralen igen, har ett bett av en fästing som jag fick i juli som måste kollas upp nu, det kliar och blir rött till och från fortfarande.
Hoppas verkligen inte att jag blivit smittad av borrelia.
Funderar även på om detta bett är orsaken till att min kropp varit extra ond denna höst??
I morgon får vi veta det!!
 
Kram
 

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0