Den gula drinken!

Gula drinken...
 
Här har det varit tyst en lång tid och detta för att min dator har strulat. Nu är den fixad av min kära son och mamma är så glad så glad.
Hos mig forsätter min avgiftning mot detta socker och det går ganska bra fakiskt, jag är mycket piggare, mår bättre, kroppen och Fibromyalgin mår bättre och dessutom har jag nu gått ner åtta kilo.
Denna senaste veckan har jag varit sjuk i influensa så då har det blivit lite si och så med vitaminer och kosttillskott men jag har klarat  mig från onyttigheterna.
Denna drink som jag ska ta varje morgon före frukost har också blivit glömd.
Den ska hjälpa mig mot inflammationerna i kroppen, nyttig till tusen ;)
1 msk kokosolja
1 msk gurkmeja
1 knivsudd kanel
saften ur en halv citron
färkriven ingefära
Häll över hett vatten och drick före frukost
 
Kramen

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0