Min fina amaryllis!

Vacker.....
 
Nu är det inte så många dagar kvar till julafton och jag har inte någon julkänsla alls.
Idag gick vi därför på en julkonsert i Hedvigs kyrka, jättevackert men tyvärr ingen bättre julkänsla.
Dagarna lunkar på och jag slarvar mer och mer med mitt socker och värken i min kropp är också sämre. Jag väntar även oroligt på ett svar på min lilla operation. Idag i kyrkan slutade min mobil att fungera, helt svart fortfarande fast jag haft den på laddning. Helt otroligt hur beroende man kan vara av en mobil.....
Blir att gå till Telenor i morgon efter jobbet och hoppas de kan lösa problemet, detta stressar verkligen igång mig :(
Anonym sa:

Inte ge upp nu när du kommit så långt och även känt vilka underverk det gör med din kropp! Du har allt att vinna genom att fortsätta hålla dig borta från sockret. Socker är ett otyg, ett gift, som det inte finns någonting positivt med!

2016-12-20 @ 15:48:56 |

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0