En varm och skön påskhelg!

Blåsippor och vitsippor...
 
Det blev en varm och skön påsk med mycket god mat och godis.
En av dagarna åkte vi till Djurön och vandrade på detta vackra naturreservat och jag blev så glad när jag fann dessa blåsippor och vitsippor.
Efter denna stress och oro över värk, diskbråck och operation ville inte kroppen längre. Onsdagens påsklunch resulterade med att jag gråtande inte visste hur jag skulle få till dagens lunch.
Verkligen en otäck känsla och har därför valt att vara hemma någon vecka för att komma i balans igen.
Älskar verkligen mitt jobb men just nu fungerar det inte då kroppen sagt ifrån ordentligt.
Denna första april överraskade med lite snö i morse men tur nog försvann det ganska fort och solen tittar nu fram då och då.
 
Kramisar

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0