Bärnstenshalsband

Bärnsten....
 
Köpte ett bärnstenshalsband till min lilla hund och det ska hålla fästingar borta, är det någon som provat och som vet om det fungerar? Jag har hört att det både fungerar och inte fungerar.....
Dessa små kryp är i alla fall vidriga så jag hoppas att det fungerar och vad ska man annars använda till djuren, det ena preparatet är farligare än det andra??
 
Försöker att packa och fixa här hemma men har åk på någon förkylning med huvudvärk och halsont så jag är inte på topp. Till och med lite feber ikväll....suck!
Fick hoppa över min träning idag på grund av detta och det kändes inte så roligt när man äntligen kommit igång och tycker att det är så superroligt.
Ligger i sängen och äter glass för halsen istället och det kanske inte är så bra ;)
 
På tisdag får jag nycklarna till min nya lägenhet och sedan vill jag inte flytta på länge länge.
Hoppas verkligen att jag ska trivas och få det fint där  :))
 
Kramisar

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0