Plockat bort julen!

Tulpaner....
 

Idag har jag plockat bort julen helt, nu står endast kartongerna kvar i vardagsrummet.
Längtan till våren blev också påtaglig så jag var tvungen att åka till Blomsterlandet och inhandla mig en bukett tulpaner i blandade färger.
Det kanske är lite väl tidigt att längta till våren då vi har ganska många vintermånader kvar ;)
Men det går fort och det blir ljusare och ljusare ute :)
 
I fredags jobbade jag första dagen på nya jobbet, ja jobba och jobba!!
Jag träffade personalen i huset och vi gick igenom lite i köket, beställde varor och kollade matsedlar.
I morgon blir det några möten och sedan kommer lite varor som jag ska fylla upp med i köket, inte förrän på torsdag blir det att komma igång med matlagningen.
Åsa sa:

Härligt med tulpaner!😄
Stort lycka till med nya jobbet!☺
Kramar!

2015-01-04 @ 21:20:24 |

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0