Ensamhet!

Vårt vardagsrum...
 

Ikväll är jag ensam här hemma, ja jag har min katt och hund förstås ;)
Jag tycker att det är så skönt ibland, man får göra som man vill och ingen gnäller på en haha.
Visst finns det saker som N retar sig på och som då även mitt ex gjorde har jag förstått, mitt ex var tyst men N är inte tyst och detta är jag inte van vid. Vi båda vill ha sista ordet och då kanske ni förstår hur det kan låta ibland.
Jag har bara legat och läst bloggar och Instagram, ja man kan fördriva en hel kväll med det och det förstår inte N ;)
Nu har jag varit ute en sista sväng med hunden, jag har duschat och tänker alldeles snart krypa ner under täcket.
I morgon är det fredag.....längtar ♥
 
Dagens tänkvärda:
"Vill jag uppnå en förändring i mina relationer börjar den relationen med mig själv"
 
Kram och god natt
 
 

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0