En värkande nacke och rygg!

Fin lykta i trappan....
 
Idag kunde jag knappt ta mig ur sängen när klockan ringde i morse.
Har en längre tid känt av att min rygg och nacke spökar lite men tänkt att det nog snart blir bättre. N har tjatat på mig att jag ska gå och få min massage som jag gör ibland men denna gången lyssnade jag inte och vad fick jag för det :(
Fick tyvärr ingen tid hos massören idag men ska gå i morgon bitti och hoppas verkligen det blir bättre så jag kan jobba på torsdag igen.
Vet att när jag är på ett nytt jobb och känner mig stressad så trycker jag upp axlarna och spänner mig och nu på detta vikariat har det blivit mycket diskande som förvärrat det hela.
Ja nu har jag gnällt färdigt ;)
 
Har ställt en fin lykta i trappan som lyser nu om kvällarna när det är mörkt så tidigt.
Idag har det annars varit soligt ute, några små promenader med hunden har jag i alla fall gjort för det blir ju inte bättre av att man bara ligger snarare tvärtom.
 
Kram kram

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0