En ny arbetsvecka!

Ett vitt litet hjärta...
 
En ny arbetsvecka och dessvärre är min nacke fortfarande ond, fick verkligen kämpa mig igenom dagens arbetspass....suck!!
Får nog ringa och boka en ny tid hos kiropraktorn.
I morgon ska jag och några vänner gå på en sminkutbildning på Make up Store, ska bli spännande att få lite nya tips som kanske gör så man blir lite snyggare ;)
Känner mig verkligen som en grå mus just nu och kanske också för att det händer lite tråkigt och jobbigt runt omkring mig.
Första advent närmar sig och butikerna fylls med massor av fina saker som man kan pryda sitt hem med, visst börjar man bli lite sugen på adventsstjärnor och annat mys.
Denna jul kanske eller kommer att bli lite annorlunda, vet inte hur mycket pynt som kommer att plockas fram men lite blir det säkert. Skulle helst vilja resa bort egentligen, två veckor till Thailand skulle jag gärna tacka ja till ;)
Ska snart gå sista svängen med hunden och sedan blir det en dusch för att sedan krypa ner under täcket och sova.
 
Kram och sov gott alla fina
 
 
Anonym sa:

Står du inför ett uppbrott ,du låter inte så munter? Kram Eva

2014-11-17 @ 23:50:16 |

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0