En seg influensa

 Söta lingon....
 

Fortfarande så mår jag inget vidare, orken finns inte och en hemsk hosta har tilltagit. 
Har så ont i bröstet och tror även att jag börjar bli hes :(
Tog för ett tag sedan ett bad men tyvärr räckte inte vattnet så till slut blev det nästan bara kallvatten i karet och det är inte lika skönt. Så det måste kollas upp!
 
Precis här utanför huset växer det lingon så några grenar får kanske snart flytta in, denna bild hittade jag i mitt bildarkiv då jag just nu inte orkar eller har lust att plocka fram kameran.
Det blir bara kallare och kallare ute och man kan undra när första snön tänker att komma, visst blir det ljusare men för mig får den gärna vänta ett tag till.
Finaste N kom just in då han varit ute med min hund, han är så omtänksam och tar hand om mig nu när jag inte mår något vidare ♥
 
Kramisar
Anonym sa:

Så har jag haft det stora delar av sommaren. En annorlunda sommar kan jag lova. Frisk ca två veckor sen återkom den igen.

2013-10-02 @ 11:45:16 |
cecce sa:

Åh, din stackare som är sjuk! Tips:-Köp D-vitamin! Hjälper faktiskt immunförsvaret!
Annars verkar du ha det hur bra som helst i ert nya fina hus och med en man som tar hand om dig på bästa sätt. Så skönt att allt ordnat sig så bra! Gläder mig! Det är du värd!

Stor kram

2013-10-03 @ 09:29:23 | http://www.ceccesblogg.se

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0