Höstdag!

Höstbilder...
 
Denna fredag var verkligen efterlängtad, jag har varit så grinig och trött denna vecka så det ska bli så skönt med lite ledighet.
God mat och ett glas rött får det bli ikväll :)
 
Efter jobbet tog Lycka och jag en promenad i det kalla vädret och jag fick några macrobilder med mig hem i kameran, det var så länge sedan jag fotade och idag var jag riktigt sugen på det.
 
Önskar er alla en riktigt mysig och fin helg.
Kram Kram
 
 
Anette L sa:

Hejsan!!
Hoppas det gick bra på din anställningsintervjuv.
Ha nu en skön helg!
Kraam/Anette :-))

2012-11-10 @ 14:42:18 |
Agge sa:

Fina bilder!!!:) kramiz..

2012-11-11 @ 19:11:40 | http://farmoragge.blogspot.com/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0