Vårtecken!


Vårblommor....

Idag efter jobbet blev det en långpromenad med lilla Lycka, ett underbart väder och kameran fick följa med.
Gillar verkligen att fota dessa vårblommor som kommer upp nu ♥


Havet....

Gick även förbi havet och vad är väl inte underbarare än att andas in denna ljuvliga havsluft, den ger i alla fall mig extra energi och det behöver jag nu. Jag är nära till gråt hela tiden och jag vill bara skrika ut just nu :(
I morgon har jag min korta dag, ska bli skönt och hoppas vädret håller i sig. Har idag köpt planteringsjord och lite blommor ska planteras i krukor på balkongen :)
Till påsk kommer sonen från Norrköping ner och bor hos mig, med sig har han även sin gulliga flickvän och en liten hundvalp, vi får se vad lilla Lycka tycker om det ;)
Skönt att ha något att längta till, det blir liksom lite lättare då :)

Kramen

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0