Tisdag med solsken

Gula och fina...
 
Idag har vi haft varmt och skönt här i Skåneland, synd bara att man jobbar.
Hade gärna legat och lapat lite sol för så här blek som jag är nu har jag nog aldrig varit i juli månad :(
 
Har dessvärre åkt på en förkylning igen, näsan rinner och huvudet värker. Tänk att man ska bli sjuk igen!!!
Just nu känns det extra tråkigt då jag får besök av fina Ann-Louise på torsdag och som sedan ska bo hos mig i helgen, nu gäller det att kurera sig med Panodil och vila så mycket som det bara går ;)
 
I morgon skickar jag sonen att kolla den lägenhet som jag blivit erbjuden i Norrköping, hoppas verkligen att den är fin.
Kram alla fina
Ann-Louise sa:

Japp nu får du kurera dig så du inte behöver släppa lös mig helt själv i Skåne....det kan ju sluta hur som helst ;-))

Nej då, hoppas du bättrar på dig så du orkar!!
Kram!

2012-07-03 @ 23:13:58 | http://annlouisesvarld.blogg.se

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0