Fettisdagen!


Gott...

Idag har vi gjort över hundra semlor på jobbet, ett riktigt roligt jobb om ni frågar mig ♥
Har sedan efter jobbet varit hemma hos mitt ex och försökt plocka ihop det sista, vemodigt är bara förnamnet.
Mötte en av grannarna som tyckte det var länge sedan vi träffats och då visste hon inte vad som hade hänt, hon blev riktigt chockad och jag grät förstås som vanligt.
Träffade sedan min vän Susanne som var på väg hem till mig, kul och då blev det tedrickande, prat och skratt runt köksbordet :)

Nu ska jag läsa lite bloggar innan det är dags att sova igen, känns som att man bara sover och jobbar ;)
Kram och sov gott
Bella sa:

Vilka fina semlor ni bakat :)



Så vemodigt att hämta de sista skaer, allt blir så definitivt då... Gott i alla fall att du fick sällskap efteråt och slapp vara ensam...



Ta hand om dig!



Kramar Bella

2012-02-21 @ 21:35:53 | http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Anonym sa:

Mumsigt med semla,och du det finns ett läkande i varje tår.

Kram Eva

2012-02-21 @ 22:18:21 |
cecce sa:

Mmm...ser smarrigt ut. Fast idag har jag bakat kanelbullar:-) Missade helt att det var fettisdagen.

Kommer upp till föräldrahemmet på torsdag. Om du har tid och ork kikar jag gärna in en stund.



Kramar!!

2012-02-21 @ 23:35:58 | http://ceccesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0