Sjuk!


Tulpan...

Här råder fortfarande sjukstuga och denna feber vill inte släppa, har nu haft 39.8 i tre dagar och jag känner mig helt slut. Jag knaprar febernedsättande men febern vill inte ge med sig, kanske får ringa farbror doktorn i morgon.
Den jädrans tv:n krånglar också, jag som ville se Desperate Houswives nu när jag kände mig något piggare efter två Panodil men där är bara myrornas krig och teknisk som man är får det vara för idag :(

Kram och snart godnatt igen
Anonym sa:

Här också,mådde bra i går. Vaknar kl 5 hostig febrig, ont i bröstet,halsen, huvudvärk. Det gick fort chockad.

Är det det äckliga smågodiset man ätit i påsk? Jag skall göra ett försök att hålla mig ifrån det för jag har märkt att jag mår pyton efter. Tror jag skall hålla mig till bara choklad märker att det är skillnad och jag äter bara några bitar så är man nöjd. Krya på dig kram Eva

2012-04-11 @ 13:54:04 |

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0