Stormig tisdag!!


Ringblomma....

Oj vad det blåser idag, stormvindar verkligen!!
Trots det blev det en ganska lång promenad när jag kom hem från jobbet med lilla vovven och denna lilla ringblomma växte ensam i diket så den plockade jag med mig hem ;)

I morgon är det redan onsdag och då ska jag göra min tredje tatuering och denna ska göras på foten och jag tror att det kommer göra riktigt ont ;)


Mannen är ute med jobbet ikväll så här sitter jag framför datorn som vanligt :)

Kramen
Linda - Harmony Home sa:

Spännande med ny tatuering, vad blir det för fint tro?:)



Hoppas du har en fin kväll

Kramar

2011-09-13 @ 18:37:34 | http://harmonyhome.blogg.se/
Bella sa:

Jisses, som det blåser, helt galet... Hoppas verkligen den avtar snart...



Spännande med en ny tatuering!! Vad blir det för något?



Hoppas du får en mysig kväll



Kramar Bella

2011-09-13 @ 20:16:03 | http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Josefin -Happy Days- (nominerad till årets bloggmama) sa:

Så vacker bild och vad roligt o spännande med tatueringen! Vad ska du göra för motiv? Jag är sugen på att gadda mig jag med igen... ;-)



Ang kudden "Home sweet home" så är den faktiskt från Netto. De hade olika ordspråkskuddar i vintras fick jag se i ett reklamblad. De sålde som smör och jag fick tag i den sista, den på bilden.

2011-09-13 @ 21:40:55 | http://myhappydays.se

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0