Vart försvann våren


Härligt....

Vart försvann våren som var här ett par dagar och skämde bort oss?
I morse vaknade jag till blåst, isgatan och hagel som kommit under natten :(
Är nu riktigt trött på denna kyla och en resa till värmen ligger väldigt nära men först blir det en tripp till Stockholm ett par dagar och jag hoppas verkligen att snön är borta däruppe till dess!!

Var och hämtade ett paket från Ellos men tyvärr var jackorna lite små så jag måste skicka tillbaka och det är väl nackdelen när man beställer på postorder :(

Hoppas ni har en bra torsdag och imorgon är det fredag igen...:))
Kramen
Ann-Louise sa:

Välkommen upp!

Jag ska hämta mitt paket i morgon...har fri returfrakt som tur är!



Kram

2011-03-10 @ 21:32:29 | http://annlouisesvarld.blogg.se/
Bella sa:

Man kan ju fundera på vart våren tog vägen, för igår och idag har det ju varit rena busvädret med snöstorm och regn, hoppas så att våren hittar tillbaka lagom till helgen!



Kramar Bella

2011-03-10 @ 21:34:37 | http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0