Fettisdagen


Semlor....

Idag har vi gjort över 100 semlor på jobbet och jag skulle även köpa hem en varsin till son och man när jag åkte hem från jobbet men tyvärr fick vi tråkiga nyheter nu på eftermiddagen så vi blev kvar på jobbet ett par timmar och sedan var konditorierna stängda.
Det blev inga sura miner för det då de inte är några fan av semlor, själv har jag slagit rekord denna säsong och ätit hela 3 stycken ;)

Dagens bild är en gammal som jag visat förrut men jag ville ha en med semlor dagen till ära ;)
Väl hemma var jag så hungrig så 2 korvar med bröd slank ner i magen ganska fort i kan jag säga ;)
Nu blir det bloggläsning och slappande i soffan tills det är dags att krypa i säng igen och drömma söta drömmar.

Kramen
Bella sa:

Visst är det gott med semlor! Vi satt och mumsade glupskt i oss varsin på jobbet idag :)



Trist med tråkigheter på jobbet, hoppas det löste sig till det bästa!



Kramar Bella

2011-03-08 @ 21:33:15 | http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Bella sa:

Hmm.. nu vet jag inte riktigt vad jag lyckades göra när jag skulle skicka iväg kommentaren, men vi gör ett nytt försök!



Visst är det gott med semlor, vi mumsade glupskt i oss var sin på jobbet idag :)



Trist med tråkigheter på jobbet, hoppas det löste sig till det bästa!



Kramar Bella

2011-03-08 @ 21:35:14 | http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0