Åter regn hos mig


Mysig kväll...

Efter en solig och varm lördag som avslutades med grillning hos grannen regnar det denna söndag, ja man kan inte få allt ;)
Tack fina grannar för en trevlig kväll med mycket god mat ♥

Idag har vi planer på loppisspan, är ute efter en sockerlåda och det verkar inte vara det lättaste att få tag på men kanske någon gång står den där och väntar på mig ;)


Chokladblomma....

Denna chokladblomma är perfekt för den som gillar choklad, bara att gnugga lite på bladen och man känner chokladdoften ;)
Inte heller så onyttig ;)

Ha en härlig dag
Kramen
cecce sa:

Chokladblomma?? Har jag aldrig hört talas om...Kan man äta den??



Förstår att du längtar efter din semester nu. Den är du värd! Hur många veckor har du??? Ska ni resa iväg nånstans?



Själv åker jag till Stockholm i morgon. Denna gång bor vi ute hos min morbror och moster. Det blir nog både skärgårdsturer och stadstur. Ska bli kul:-)



Kramar!!

2011-07-17 @ 11:23:14 | http://ceccesblogg.blogg.se/
Annas inspiration sa:

Va? Chokladblomma? aldrig hört men känns som en blomma för mig :)



Hoppas det klarnat upp hos er med nu.

Kramis

2011-07-17 @ 19:11:43 | http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0