Underbar promenad vid havet


Ljuvligt....

Idag när jag slutade så tidigt tänkte jag att jag skulle gå hem, jag gick längst stranden ca 5 km och det var så underbart då solen sken och faktiskt att solen börjar värma lite nu :)
Svanarna simmade överallt och de små ekorna låg i gräset och väntar på att bli sjösatta.
Väl hemma blev det lite i magen och nu sitter jag väldigt trött i fåtöljen med datorn framför mig och mina fötter tror jag inte gillade att gå så långt med stövlar ;)
Ja Skåne är inte så dumt ändå och nu kommer rätt årstid för att bo här och jag längtar så efter denna sol och värme, snälla kom nu!!
I morse när jag åkte till jobbet snöade det och nu när jag gick hem var det så här fint som ni kan se på bilderna
:)

Mys denna lillördag
Kramar
Marie sa:

Åh så vårlikt och fint det är hos dig nu!!

Tittade precis på utetermometern här för jag frös lite här inne...och den visade på -13 C TRIST!!

Nä, nu längtar jag verkligen efter våren, tur att det redan är februari nästa vecka ;)



kram

2011-01-26 @ 17:50:42 | http://sjovreten.blogg.se/
Bella sa:

åååh, så vackra bilder du visar och vilken fin ny header du gjort, vilken miljö...



Skönt att våren ändå är på väg och vi går ju mot de bästa årstiderna, så det är väl "bara" att hålla i ett litet tag till...



Nu har jag äntligen läst ikapp här efter en vecka utan bloggläsning då den där eländig vinterkräksjukan däckat mig fullständigt.



Hoppas du får en bra kväll och att magen rättar till sig



Kramar Bella

2011-01-26 @ 19:15:26 | http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Annas inspiration sa:

Jisses så vackert, jag älskar Skåne. Glad att vi har så nära som vi har :-)



Så snygg din nya header är också, har du fixat alldeles själv? :-)



Ha en bra dag

Stor kramis

2011-01-27 @ 11:07:34 | http://annasinspiration.blogg.se/
Emma sa:

Vilken underbar natur du bor i,jämte! Hur långt har du till stranden?

ÅH är så avis på dig! : - ) Hihi!



Tänk när du går där i vår! Hör havet brusa & lukten av tång! (På något sätt gillar jag den lukten!)



Hoppas allt är väl med dig såhär dagen innan helg!



MÅNGA KRAMAR

2011-01-27 @ 15:07:29 | http://jemsi.blogg.se/
Therese sa:

Hej! VIlka underbara bilder, får mig att längta sååå efter våren.. Trevlig helg med vännerna!! Kram


Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0