Modevindar


Elloskatalogen....

Sitter här och bläddrar i Ellos vår/sommarkatalog och det finns en hel del snyggt. Tycker dessa kataloger kommer så tidigt för det är fortfarande vinter och man har inte riktigt lust med vårkläder redan.
Men det är en perfekt avkoppling att ligga i soffan och titta i denna efter första dagen på nya jobbet där det var mycket att lära, känner mig ganska trött i huvudet ;)

Mannen är duktig och är och tränar på gymmet, jag borde också börja men det får bli en annan dag ;)
Funderar på att börja hem efter jobbet, det är en sträcka på 5 km så det skulle vara perfekt :)
Hoppas ni har en bra måndag

Kramen
Bella sa:

Jag längtar så mycket efter våren, tror det beror på att vintern kom så tidigt så jag får påminna mig själv om att det bara är den 3 januari idag och att vi säkert får vänta minst 2-3 månader innan vårvärmen kommer, men man kan ju alltid kika efter vårkläder så länge :)



Hoppas du får en mysig kväll



Kramar Bella

2011-01-03 @ 22:03:55 | http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
christin sa:

Jag har också fått den katalogen, snart så ska jag ta en titt i den :)

2011-01-04 @ 16:50:32 | http://christinsshopping.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0