Räksmörgås


Enkelt och gott...

Denna goda räksmörgås åt jag igår kväll och den var riktigt god kan jag lova ;)
Som ni läste tidigare så vaknade jag tidigt i morse men lyckades somna om så småningom och vaknade inte förrän halv tio.
Utvilad och på strålande humör åkte jag på en shoppingtur till Väla och denna gång hittade jag hur mycket kläder som helst som åkte med i påsen hem :)
Nu ska det plockas lite här hemma och senare under dagen ska jag träffa min  bloggvän Cecce, ska bli så roligt för det var så länge sedan vi sågs.
Ute skiner solen från en klarblå himmel denna lördag men fortfarande ganska kyligt.

Hoppas ni har det bra
Kram
Milla sa:

Vad shoppade du? Bilder?

2011-02-19 @ 23:20:10 | http://memillakilla.blogspot.com

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0