Passion för väskor


Två nya ♥

Jag som har passion för väskor hittade två fina i skinn när vi var i Göteborg, den ena köpte jag på 70% rea och den andra på halva priset. Hittade ett pris på den stora väskan när jag kom hem och plockade ur allt som var istoppat och på den stod det 2995 kronor och det har jag INTE betalat ;) Det var inte ens det priset hon sa till mig som tur var men det var nog den dyraste väska jag köpt någon gång ;)

Här fortsätter solen att hålla sig borta och dessa gråa moln ligger som ett tjock täcke över himlen, känner mig så besviken att man inte kan få ha sol någon dag på semestern och jag tror banne mig att detta år har haft det sämsta semestervädret någonsin.

Nu lite plock här hemma.
Kram på er

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0