LCHF för kvinnor


Av Anna Hallén...

Nu har jag fått ytterligare en kokbok med LCHF recept och dessa med Anna Hallén är riktigt bra.
Ikväll ska jag också börja på en kurs med just Anna Hallén som föreläsare, ska bli jättespännande :)
Jag har velat och velat men det är vid sex tillfällen och idag bestämde jag mig för att börja, hoppas nu det finns platser kvar!!!
Hoppas det blir en givande kurs där jag kommer lära mig massor om denna kost.

Som sagt slutande jag tidigt idag, så det bliv en långpromenad med lilla vovven när lag kom hem och sedan lite mat, just nu stter jag nästan och somnar här framför datorn!!

Ha en fortsatt bra dag
Kramisar
Ann-Louise sa:

Spännande!!

Jag borde också börja igen med kosthållning men det är svårare då man har barn hemma...skyller på det!



Hoppas du får plats på kursen!



Kram

2011-08-31 @ 15:10:09 | http://annlouisesvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0