Morgonpromenad!


Nyfiken på allt...

Denna lilla sömntuta väckte mig vid halv nio i morse och då har hon legat hos mig i sängen hela natten.
Vi tog en promenad och njöt av solen som är på gång denna söndag och givetvis var min lilla kamera med och en liten bild ibland stenarna tänkte jag skulle bli fint, Lycka var inte lika intresserad av att vara modell ;)

Nu har vi ätit frukost och jag ska blogga ett tag, Lycka slängde sig i soffan för lite mys vid mannens fötter ;)
Ha en bra dag kära bloggare

Kramisar
Annas inspiration sa:

hihi vet du jag satt nyss & tänkte på dig :-) Men du hann skriva först,

nyfiken på hur du har det med ditt lilla nyförvärv :-)



Vilken mysig promenad med sin lille vovve vid sin sida.



Kramar & skön söndag

2011-04-17 @ 10:07:24 | http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0