Maybelline


Ny mascara....

Idag har jag köpt denna nya mascara från Maybelline och den ska ge lösögonfrans effekt med riktigt svarta ögon, får se om den uppfyller detta. Har nu haft Diors mascara och jag kan inte tycka att den är så mycket bättre än dessa lite billigare!!!
Köpte även en svart tunika med en riktig härlig puffärm på H&M, svart blir ett säkert kort på festen ;)
Har tidigare skrivit att den är på lördag men jag hade fel för den är på fredag....åldern!!!!

Nu ska mannen och jag snart äta för i ugnen står en potatisgratäng, lite kött och rostade grönsaker som vi hoppas ska smaka :)

Kram på er
cecce sa:

Hej vännen! Det blev inget Höganäs besökför vår del:-( Mormor blev sjuk och vi valde att stanna hemma:-( Vilket i och för sig var skönt då jag var iväg förra helgen. Hade lite att fixa här hemma. Jag såg att du ringt och försökte ringa dej i går men..ni kanske var vid fyren då:-)



Hoppas du har det bra. Själv hoppas jag att huset säljs i veckan. Håll tummarna för det. Snälla...:-)



Kramar!!

2010-11-14 @ 18:55:42 | http://ceccesblogg.blogg.se/
Bella sa:

Har aldrig provat den mascaran, men du får gärna berätta vad du tyckte om den :)



Hoppas ni får en mysig söndagkväll tillsammans och att maten smakade gott!



Kramar Bella

2010-11-14 @ 20:42:45 | http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Camilla sa:

Hahaha...ska vi skylla på åldern,tycker du? ;)

Du får gärna säga vad du tyckte om mascaran.

Kram på dig!

2010-11-15 @ 14:24:54 | http://cammo69.blogspot.com

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0