Mitt lilla bus


Balkongmys......

Mitt lilla bus var helt nöjd med att få vara på balkongen igår och i mitt tycke var det helt okej för då slipper jag vara så orolig för honom. Visst är han söt men inte kan detta vara en blandning på Ragdoll och Norsk skogskatt eller vad tror ni????
Idag är det pingstafton och utanför fönstren har vi regn!!!! Inte vad jag hade önskat mig, jag ville ha soooool
;o)
Vet inte vad som ska hittas på idag, kanske blir en lugn hemmadag och det är ju inte fel det heller. Hade gärna velat åka hem till Norrköping men vi ska snart hem dit då det blir student för lilleman, tänk att han nu är färdig målare och jobb har han fått för en tid framöver :o) Och min stora kommer hem och ska bo här i sommar då även han ska jobba, så skönt när det går bra för barnen :o)
Jag vill också passa på att tacka för allt fint ni säger om mina bilder och fotografering, blir lite mallig ;o)

Önskar er alla en trevlig helg

Kramisar
Camilla sa:

Klart att du ska bli stolt men bli inte för stolt så du tappar fotfäste från marken ;)

Ha det bäst!

Kram!

2010-05-22 @ 09:59:27 | http://cammo69.blogspot.com
Annas inspiration sa:

Vad skönt att det gick bra för sötisen att vara ute, men klart lugnare för nerverna när de är inne.



Älskar dina foton, du är GRYM!



Ha en mysig pingstafton!

Massor med kramar

2010-05-22 @ 10:09:48 | http://annasinspiration.blogg.se/
A sa:

gillar bilderna! (:

2010-05-22 @ 10:45:28 | http://annnaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0