Jag är tillbaka och jag njuter


Så härligt....

Vad är pengar när man har detta vackra runt omkring sig!!!
Ja det blev en promenad med nästan 10 000 steg för ett tag sedan, så skönt ute. Dock ingen gassande sol men varma och sköna vårvindar.
Jag är tillbaka och njuter igen, vill inte att det ska hända något tråkigt mera....!!!!
Kameran är alltid med mig och det finns inget bättre än att se det vackra genom en kameralins, man fångar ögonblicket och njuter av allt det vackra som finns. Jag mår så bra genom min fotografering och tycker att det är så roligt, man kanske skulle jobba med det. Är det någon som behöver min hjälp därute och kan hjälpa mig att bli ett proffs ;o)

Hoppas ni får en mysig fredagskväll med god mat och kanske ett glas vin
Kram
Camilla sa:

Jag tycker att du resan är ett proffs!

Japp...god mat och vin är intaget :)

Ha det bäst!

Kram!

2010-05-21 @ 18:10:35 | http://cammo69.blogspot.com
Eva sa:

jag älskar din blogg och alla vackra foton..jaaaa fota är verkligen din grej...ha en trevlig helg nu..kram kram

2010-05-21 @ 18:55:56 | http://evapinglans.webblogg.se/
Ann-Louise sa:

Naturen kan ge en krafter att komma igen!

Vi har haft en kanonvarm dag idag och jag har struttat omkring i bikiniöverdel bara och svettats faktiskt! Solen är fortfarande framme och allt är så fint!



Skönt att Helge dök upp igår så då vet du att han hittar hem.



Hoppas maten smakar!



Kramar vännen!

2010-05-21 @ 19:00:37 | http://annlouisesvarld.blogg.se/
Pia sa:

Proffs är du ju redan,dina bilderär alltid superfina! Det är kanske det du ska satsa på istället! Är lite avundsjuk på dig som är ledig i detta sköna väder. Skönt att du kan njuta igen.. unnar dig verkligen det.

Ha en skön kväll.

vi kan kanske ta en promenad i helgen?

kramar

2010-05-21 @ 19:33:32 |
Susanne P sa:

Du är ju helt fenomenal på att fånga ögonblicket i ett foto...(det är ju det det handlar om!)

Och det är inte det lättaste (säger en som bara fotar hundar, och DET är inte heller lätt....!)

Sv. tack för dina fina ord i min blogg idag!

kram & ha en underbar fredagkväll!

2010-05-21 @ 21:25:15 | http://www.susannep.blogspot.com/
Bella sa:

Skönt att du är "tillbaka", naturen har läkande krafter och att tillbringa tid i de vackra miljöer du fotar som ett proffs måste var perfekt för dig just nu...



Det kanske hade varit något för dig att jobba som fotograf så duktig som du är ?!!



Hoppas du får en skön helg



Kramar Bella

2010-05-21 @ 21:25:46 | http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0