Tänk att få pussa en varg


Mmmmm så gulligt.....

Vännen Magnus fick en puss och inte jag :o(
Kan det vara för att jag spillde ut matjesillspad på mina kläder innan????
Tänk att stora stygga vargen kan vara så snäll, detta fina djur som vi lär våra barn redan i tidig ålder är farligt när vi läser rödluvan för dem!!!
Visst kan vargen vara ett riktigt rovdjur och äta upp bondens får och hönor men vi fick också veta att vargar hoppar inte utan gräver sig under staket och dyligt och för att skydda bonden djur så kan dom få bidrag för att sätta upp elstängsel tyckte jag mig få berättat. Fick också veta att det bara finns ca 200 vargar i hela Sverige.

Kram Kram

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0