Njut av livet


Min nya vän Cecce......

Njut av livet, det är precis vad jag gör just nu. Inte helt fel att vara lyxhustru, skulle kunna tänka mig det ett tag till men tror inte mannen är lika förtjust i den idén ;o)
Tog en bild på min nya vän sist vi träffades, snacka om njutning vid bryggan. Och imorgon ska vi ses igen om inget annat händer, ska bli jätteroligt för vi har så mycket att prata om.

Här händer inte så mycket annat än att jag fortsätter mitt plockande ;o)

Njut av dagen kära vänner
Kramisar
agge sa:

Ja här ska njutas..hi hi..:) går i pyjamas än men snart in i duschen!!! Ska ha en mamma&dotter em!Ha en skön dag! Kramiz på dig!!

2010-02-18 @ 11:48:30 | http://farmoragge.blogspot.com/
Annica sa:

Härligt att du kan njuta o ta vara på det goda.Det ser ut att gå bra med fixandet, ser så fint ut i köket o hallen.Inredning är ju din grej,du är ju såå duktig att få till det där mysiga.Önskar dej en trevlig dag och passa på o njuuut.Kram på dej.

2010-02-18 @ 13:23:38 |
Ann-Louise sa:

Vad mysigt att ni har så nära till varandra nu!! Det är så kul med nya fina vänner.



Hoppas det går bra med uppackandet, trist bara med städningen och rökningen. Kul få se fler bilder sen från det nya hemmet!!



Stor kram!

Ann-Louise

2010-02-18 @ 13:56:32 | http://annlouisesvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0