Myskatten Alfons


Kompisens katt Alfons solar på altanen......

Redan onsdag, tänk vad veckorna går. I morgon är jag ledig igen men jobbar sedan hela helgen.
I helgen är det marknad här i Höganäs och sådant gillar jag så det var synd att jag ska jobba.

Känner mig på strålande humör och har haft en riktigt bra dag på jobbet, skönt att jag känner mig bättre igen :o) Fick även veta idag att man har en friskvårdspeng på 2000 kronor på mitt nya arbete så nu blir det att köpa ett gymkort och bränna en massa fett ;o)
Ska snart laga lite mat, ikväll blir det kycklingfilé, klyftpotatis och en kall currysås. Sedan måste jag se hur många points det blivit idag.

Fotade bästa vännen Magnus katt Alfons när vi var hemma i Norrköping i påskas, han njöt verkligen av det fina vädret på altanen.

Önskar er en skön kväll
Kramisar
agge sa:

Marknad!!! Jahaja..då får man kanske köra dit en sväng.Brukar annars köra i oktober på höstmarknaden.Vilken söt och fin katt.:)Ha en skön kväll!!!Kramiz...

2010-04-21 @ 18:59:57 | http://farmoragge.blogspot.com/
Annas inspiration sa:

Åh fin kasse, vackert när de är sådär blyertsgrå.

Bra att du mår fint, det glädjer mig :-)



KRAM

2010-04-21 @ 20:20:07 | http://annasinspiration.blogg.se/
Bella sa:

Så fin han är er lille kisse!



Gott att höra att du känner dig bättre och ett friskvårdbidrag är ju perfekt nu när du vill komma igång med ditt "nya" liv :)



Kramar Bella

2010-04-21 @ 21:07:26 | http://bellasvagtillbaka.blogspot.com

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0