Solig höstdag


Röda bär i naturen.......


Vilken härlig höstdag vi haft idag. På luchen gick vi en liten promenad och givetvis var kameran med, lite bilder knäppte jag ;o) Dessa röda bär som växte på en häck var ganska fina, gillar alla fina färger på hösten.

Snart ska jag i väg och träna BodyPump och i morgon är jag ledig, ska bli så skönt då jag känner mig lite sliten efter helgens arbete ;o)
Här hemma finns det också lite att plocka med, får se om jag har någon lust eller om jag bara vill slöa och komma ifatt lite. Jag behöver dessa "att bara vara dagar", de ger mig så mycket kraft och jag mår så bra av dem. Varför har jag inte haft dom tidigare, jag har bara kört på och vad hände......... jag är glad att efter 42 år äntligen fattat vad jag hållit på med :o) Nu är det ändring som gäller och JAG går i första hand numera, lite konstigt för familjen men jag tror de har märkt att jag är en gladare mamma och hustru :o)

Nu är det dags att svida om och gå upp till gymmet och köra ett pass, såååå roligt :o)
I kväll blir det att kolla på Anna Anka igen haha!!!!!

Fridens liljor

camilla sa:

JAAA!!

Äntligen måndag så man får se på Anna Anka :)

Undra vad hon kommer att säga för dumt i kväll?

Ha det bra.

Kram./Camilla.

2009-10-05 @ 19:18:07 | http://cammo69.blogspot.com
Bella sa:

Vilken härlig höstdag det varit idag, älskar hösten när den visar sig från sin bästa som idag!!



Skönt att läsa att du bryr dig om dig själv, det är viktigare än man tror...



Kramar Bella

2009-10-05 @ 22:21:33 | http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Nilla sa:

Fin röd-grön bild! ;-) ;-)

Jag gillar också body pump och liknande. SÅ skönt! Ha det bra.

2009-10-06 @ 08:14:06 | http://tankebubblor.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0