Solig söndag!


Sommarblomster

Nu är midsommarhelgen snart slut och vi går mot mörkare tider, känns inget vidare när vi ännu inte haft någon sommar, bara regn känns det som. Idag har det varit varmt och soligt, kan lova att det har varit hett att laga mat i köket på jobbet. Blir ju extra varmt med alla ugnar som står på hela tiden.  Idag har jag även bakat lite gott till de gamlas eftermiddagsfika, mycket uppskattat : o)

Mannen har nu åkt till Ängelholm igen och nästa helg planerar jag att åka ner dit. Hoppas då på fint väder för det är mycket skönare om man ska åka runt lite och kolla på olika saker.

Denna vecka har jag bara två arbetsdagar så det blir en lugn vecka och det passar ju bra nu när det visst skulle komma lite värme, om ni visste vad jag längtar efter att få sitta och lapa sol i solstolen. Min kompis Susanne har varit på Kreta en vecka och hur brun tror ni hon är ? : o(

Hoppas ni har en skön söndagskväll.
Kraam
Ann-Louise sa:

Ja idag har det varit en härlig dag. Synd att du måste jobba men du är ju behövd och uppskattad så du får tänka hur många du glädjer varje dag!



Skönt att du får igen några dagar i veckan nu då högtrycket ska stanna! Vi åker norrut på onsdag och jag hoppas värmen åker med oss ;-)



Nu ska vi grilla (igen) och jag ska gå och fixa lite tillbehör.



Ha en skön kväll vännen!



Kramisar till dig

2009-06-21 @ 18:38:02 | http://annlouisesvarld.blogg.se/
Bella sa:

Skönt med lite ledigt i helgen och enligt väderprognosen på tv nu ikväll så är det fortfarande sol och värme som väntar oss till veckan, som jag längtat...



Hoppas du får en bra kväll



Kramar Bella

2009-06-21 @ 20:40:10 | http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Gabriella sa:

Du är också brun:P

2009-06-21 @ 22:46:07 | http://gabriellamalki.blogg.se/
eva sa:

åhhh vad kul!!! välkommen !! kram kram kram

2009-06-22 @ 11:15:27 | http://evapinglans.webblogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0