Marabou BLACK


Salt lakrits....

Jag smaskar denna nya Marabou BLACK ikväll, de första bitarna var riktigt goda men sedan blev det lite för mycket av det goda ;)
Har pratat med min lilla mamma länge ikväll, skönt när det är lite ledsamt.

Sov gott alla fina
Anonym sa:

Skönt att ha mamma.Den har jag inte vågat prova än,jag gillar choklad och kan bli in i bänken sugen på lakris. Usch var på Netto i dag köpte lösgodis(29.90/kg)alldeles för mycket. Tänk vad knäpp man blir bara för det va bra pris. Så onödigt!

Hoppas det blir fint väder i helgen vi hade 7 plus här i dag underbar solsken. Hade bra kram Eva Du har så fräscht i ditt hem. Jag blir sugen på den sänggaveln du köpte är du nöjd med den? hur bredd är den?

2012-02-17 @ 23:56:12 |
Susanne sa:

Eva: Tack för fina ord om mitt hem, jag älskar heminredning men tyvärr är ekonomin lite sämre nu och jag skulle verkligen inte handla som jag gör men jag tycker att jag är värd ett fint hem där jag trivs och känner mig trygg. Jag älskar denna säng då madrassen är underbart skön att sova på och måttet är 160cm på den.Ha en fin helg och många kramar.

2012-02-18 @ 08:49:03 | http://gronanyanser.blogg.se/
Anonym sa:

Tack fina Susanne, ja ekonomin kommer bli en utmaning. Jag hade tänkt mig en 120cm säng tror du det finns i den storleken? Ha det skönt, det blir Mello här för mig i kväll.

2012-02-18 @ 14:00:39 |

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0