Favorit i repris


Älskar lax....

Visst är det gott med lax och kall sås :)
Sitter här framför datorn mätt och belåten, var så hungrig att jag slängde i mig maten ;)

Onsdag och torsdag ska jag sitta på planeringsmöten och det kan vara riktigt jobbigt om man är van att röra på sig då man jobbar!! Morgondagens onsdag då jag ska sluta klockan 13 blir istället 16.30 men det ska nog gå bra :)

Jag har fortfarande ont i mitt knä som är ömt och svullet, nu har det snart gått två veckor sedan jag vurpade på min cykel och snart måste det väl ha läkt!! Frustrerande, irriterande och tråkigt var ordet ;(

Nu ska jag läsa bloggar och se vad ni har för er om dagarna.
Kramisar
Josefin -Happy Days- (tävling pågår) sa:

mm, ser så gott ut, somrigt! Älskar också lax... :-D

2011-02-23 @ 08:58:28 | http://landhagen.blogg.se/happydays/
Medveten Kost sa:

Vilket fint foto, ser verkligen läcker ut! Om du har tagit det själv så är du verkligen duktig! Jag tycker det är super svårt att fota mat så att det ser aptitligt ut. / Liselotte www.medvetenkost.se

2011-03-03 @ 21:57:14 |
Susanne sa:

Tack Liselotte, jag fotar alla mina bilder i bloggen själv :)

Vilken spännande sida jag kom in på när jag gick in hos dig, intressant då jag kämpar med ett flertal kilon just nu och hade jag bott kvar i Norrköping hade jag kanske hängt på din kurs :)



Kramen

2011-03-03 @ 22:08:49 | http://gronanyanser.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0