Fredagskväll med räkmacka och choklad


Detta smaskade vi på igår....

Godmorgon Lördag! Idag var vi vakna tidigt här i Höganäs då föräldrarna skulle åka vidare söderut. Vi har ätit en mysig frukost och sedan tog mamma och jag en skön långpromenad, kanske inte så skön då det blåser storm ute idag :o( Nu har de åkt och vi är ensamma igen :o(

När de anlände här igår kväll, dock ganska sent hade jag gjort en varsin räksmörgås. Riktigt gott! Köpte även den nya Marabou chokladen Passion, inget vidare om jag får säga.

Känner mig lite sömning efter att ha varit uppe sedan halv sex och sedan den långa promenaden, man kanske ska gå och lägga sig igen ;O)

Hoppas ni får en mysig dag
Kramisar
Evelina sa:

Men oj så gott det där såg ut!

Här blåser det också, man blir så trött i huvudet om man är ute för länge.



Kram!

2010-04-17 @ 12:35:54 | http://happilyeverafter.se
Cia sa:

Hejsan,

Ska göra en liten Sverigeresa med min sambo i juni och funderade lite på västkusten. Dina bilder från Höganäs och Mölle är väldigt fina. Tänkte bara höra om du har nån särskild plats där som du skulle rekommendera att besöka. Eller nåt pensionat som du känner till :-).

Trevlig helg!

2010-04-17 @ 15:33:39 |
Susanne sa:

CIA:

Då jag inte bott i Skåne så många månader vet jag inte så mycket om fina platser och pensionat. Jag vet att det finns ett vandrarhem här i Höganäs som ska vara fint. Kullabygden med kullens fyr och Mölle är verkligen sevärt. Sedan har jag blivit uppmanad att åka till Sofiero och kolla in deras park med blommor. Som sagt så försöker vi också finna fina platser att besöka så jag kan inte hjälpa dig så mycket. Kanske när vi bott här ett tag till ;o)

Roligt att du tycker om mina bilder :o)



Kramisar till dig

2010-04-17 @ 16:45:45 | http://gronanyanser.blogg.se/
Cia sa:

Har följt din blogg ett tag men tänkte inte på att du inte bott i Skåne så länge :-). Har varit i Sofiero med familjen när jag var i 10-årsåldern. Kommer inte ihåg så mycket men tror absolut att det är värt ett besök :-). Mölle verkar som sagt väldigt fint, ska söka lite efter boende där.

Kram

2010-04-17 @ 21:06:35 |

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0