Älskar rosor!

Vackra....
 
Köpte mig en bukett rosor i lördags efter jag hade städat min lägenhet, gillar färska snittblommor.
Tyvärr var inte dessa den bästa kvalitén då flera nickade ganska fort men några är fortfarande så vackra att jag var tvungen att ta en bild i kväll.
Vet ni förresten att man nu ska ge rosorna kallt vatten och inte varmt, personalen berättade det för mig för ett tag sedan men vet inte om jag tycker att de håller sig bättre....
Idag är en ond dag och det är riktigt tufft att ta sig igenom en hel dag på jobbet. Ikväll har jag legat och vilat och jag somnade någon timme. Kroppen värker, revbenen gör ont, jag är illamående och hela tiden sååå trött.
Jag vet att det inte blir bättre av att gnälla och som dom säger på smärt och rehab, andas, meditera och tänk positiva tankar men hur lätt är det.....
Det blir att ta den sista promenaden med hunden och sedan försöka sova, i morgon jobbar jag halva dagen då jag också ska till min smärtskola på smärt och rehab i Linköping.
 
Sov gott

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0