Jag åkte dit och är besviken på mig själv

Kärleksört....
 
Som ni vet så äter jag inget socker sedan två veckor tillbaka och visst har det gått ganska bra. Idag när jag var i affären för att handla lite småsaker blev jag så sugen på att prova ett par bitar och se om det fortfarande var gott. Plockade till mig ca 5 bitar av det jag gillar och första biten var så himla gott men sedan blev det sött och äckligt och hela kvällen nu har jag haft huvudvärk, illamående, trött och magen svullnade direkt.
Med facit i hand skulle jag inte testat detta men ibland (läs ofta) är jag så dum men nu hoppas jag att jag inte ska falla för frestelsen något mera. Min kropp tål verkligen inte dessa sötsaker och det är verkligen inte värt att må som man gör med detta gift i kroppen. Den senaste veckan har jag varit så mycket piggare, ingen svullen och ömmande mage, sovit bättre på natten, magen mår bättre, jag har gått ner fem kilo så jag förstår verkligen inte varför jag över huvud taget var tvungen att köpa dessa bitar. Nog om detta, gjort är gjort och nu går vi vidare......
 
Kramisar 

 
 
t
 
 
 
 
Anonym sa:

En gång ingen gång!Se framåt & keep going strong! :-)

2016-10-15 @ 23:05:41 |

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0