Lördag med läsning

Elle mat och vin....
 
Denna lördag har det packats och städats i min lägenhet, lilla mamma och sonen var också med ♥
Innan dess skjutsade jag mitt hjärta till bussen då han ska åka med Birka denna helg med sitt jobb, så ikväll sitter jag ensam här hemma :(
Men jag tror inte att det går någon nöd på mig utan jag har kartonger som ska plockas upp och senare är det ett nytt avsnitt av "Så mycket bättre" och det vill man inte missa eller vad säger ni ;)
 
När jag kom till min lägenhet i morse såg jag med förtjusning att nya numret av Elle mat & vin låg där på golvet så nu blir det härlig läsning när man senare ikväll kryper ner under täcket.
 
Nu åter till mina kartogner, ha en mysig kväll alla fina.
Kramen

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0