Godmorgon 2012!


Silvriga muffins....

Detta var det närmaste glitter och glamour jag kom detta nyår men lite gjorde jag mig tlll i alla fall ;)
Jag var inte ens vaken till tolvslaget men givetvis vaknade jag av dunder och brak utanför fönstren och sa tyst för mig själv Gott nytt år Susanne

Denna nyårsdag spöregnar det utanför fönstren och det var med nöd och näppe jag fick ut mina bebisar på promenad, de är så roliga då de lärt sig att göra ifrån sig fort för att sedan spinga hemåt i rask fart :)

Här händer nog inte så mycket idag, lite småplock för kommande dagar måste fixas annars blir det bokläsning och bloggläsning för hela slanten.

God fortsättning och många kramar från mig

Sussie sa:

Hej du. Jag har följt din blogg ett tag. Tycker du skriver varmt och fint, och fantastiskt fina bilder. Förstår att du går igenom mycket jobbiga och känslosamma dagar. För vad det är värt så ska du veta att jag önskar dej styrka och kramar. Hälsningar från Sussie i Norrköping

Nu är det att gå framåt som gäller

2012-01-01 @ 11:38:39 |
Marika sa:

Tänker på dig och hoppas allt ordnar sig till det bästa. Tur att du har dina hundar de kan vara en stor tröst i svåra tider. Önskar dig Ett Gott Nytt 2012! Man vet aldrig vad som väntar bakom kröken. Du är duktig på så mycket baka, laga mat, inredning, pyssel o.s.v Håller tummarna för dig! Kramis

2012-01-01 @ 12:17:21 |
Gabriella sa:

Allting kommer gå jättebra i år för dig! Massor kramar <3

2012-01-01 @ 12:33:34 | http://gabriellamalki.blogg.se/
H sa:

Vit och krispigt låter fint,Hon i reportaget hade nog mycket chash. Men många gånger när jag tittar i Allt i hemmet har de två möbleringar så man kan även hitta fina möbler till rimliga priser.Jag sa också som du gott nytt år till mig själv i går,fundera på att köpa mig ett fint smycke till mig själv som en symbol att ge mig styrka antingen en ring eller ett hänge,något tidlöst,att se positiv framtid på. Jag håller med ovan inlägg du är så duktig på att ta fina bilder och baka och smak har du för inredning.Vad jag är tacksam att du delar med dig när livet ochså är svårt.kram

2012-01-01 @ 15:51:53 |

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0