Semla nummer två!


Mums....

Oj vad jag har smaskat denna vecka, skönt att matlusten är tillbaka :)
Igår blev det ytterligare en semla när jag fikade med min goa vän Susanne och sedan åt sonen och jag kycklingsallad på kvällen och myste framför en film.
Det börjar dra ihop sig för resa tillbaka till Skåneland och det är med blandade känslor måste jag säga!!
Idag ska jag packa ihop och sova hos mamma inatt, funderar även på att åka tillbaka redan i morgon för det är skönt att ha en ledig dag innan man börjar jobba igen, jag kanske behöver det.

Önskar alla en fin fredag
Kramen
Bella sa:

Hej vännen!



Jag har läst ikapp här på din blogg nu, jag har inte orkat läsa och kommentera senaste tiden, men jag har tänkt på dig, massor...



Verkar som din vecka i Norrköping gjort dig gott, skönt med ett avbrott och möjlighet att få vara med vänner och familj när livet är tufft och hårt. Jag hoppas innerligt att du snart får må bättre och att du på något sätt kan gå vidare i livet och hitta glädjen igen, det är du värd!!



Många styrkekramar Bella

2012-02-10 @ 10:59:04 | http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Anonym sa:

Instämmer med Bella ovan. Vilken Lycka att ha sin mamma. Min mamma gick hastigt bort i agressiv cancer(5veckor)blott 55år.Saknaden har varit stor. Var tacksam för dina nära son,mamma,moster mfl och tacksam för fina vänner. Det finns inget i världen som kan ersätta det. Ha en fin helg. kram Eva

2012-02-10 @ 11:09:58 |

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0