Alla hjärtans dag




Denna dag skulle jag gärna ha någon här hos mig, någon att bjuda på mat och en fin hjärtbakelse.
Så har det varit i så många år och visst är man en vanemänniska ;)
Geléhjärtan till arbetskamraterna och egenköpta röda rosor till mig, ville så gärna ha röda fina rosor på bordet.
Det kändes liksom bättre så.

Röda rosor och massor av hjärtan till er alla som tittar in hos mig
Kraaam
Ewa sa:

Här kommer några doftande rosor till dig via cyberrymden.

2012-02-14 @ 21:29:20 |
Susanne sa:

Tack Ewa <3

2012-02-14 @ 21:48:23 | http://gronanyanser.blogg.se/
cecce sa:

Stor alla-hjärtans-dag-kram till dig!

Vilka underbara rosor!!!



Kramar

2012-02-14 @ 21:58:48 | http://ceccesblogg.blogg.se/
Ann-Louise sa:

Jättefint!!

Bättre laga mat och fira med nån som uppskattar dig och din omtanke.... Inte av "vana"..... Om du vill så finns nog den människan snart i din närhet!



Kram

2012-02-14 @ 22:06:59 | http://annlouisesvarld.blogg.se/
Linda - Harmony Home sa:

Hoppas du hade en fin dag igår!



Kramar /Linda

2012-02-15 @ 10:18:51 | http://harmonyhome.blogg.se/
Anonym sa:

Mycket fina rosor och fina bilder tagna av dig,Alla hjärtans dag är även tycker jag inte bara emellan par utan jag träffa igår en

gammal farmor som jag hjälpte på ica igår att hitta en liten present till sitt 9åriga barnbarn som hade ringt och frågat kommer du idag farmor, nej det hade jag inte tänkt ,men så kom hon på vilken dag det var och blev varm om hjärtat,och svarade ja det gör jag.Alla hjärtans dag för barnbarnet och farmorn. Jag fick själv ett fin hälsningar från en fin vännina som jag fann på en arbetsplats jag började på 1998,ingen av oss jobbar kvar där.För mig betyder mina hjärtan barnen också alla hjärtans dag.Men jag är inte uppvuxen av att man firat Alla hjärtans dag av tradition hemifrån och har jobbat inom handeln och det har ökat fokus under sista 20 åren innan uppmärksammans det inte så kommersiellt som det gör i dag.

Jag fick tidningen Femina i brevlådan igår.Det fanns läsvärt i den.Gillar det magasinet ,det enda som är tråkigt att alla modeller är så lååååååånga och smaaaaaaaaaaala. Vilket inte jag är men modet som är på väg tillbaka verkar vara stora tröjor och kavajer likt mode som var för 25-28 år sen. Ha en bra dag kram Eva



2012-02-15 @ 14:48:37 |

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0