Nyhet i chokladhyllan


French Nougat....

Blev så sugen på att prova denna nya choklad då jag älskar Fransk Nougat men jag tyckte inte den var så god, väldigt söt!!
Nej då finns det bättre varianter av Fransk Nougat men det var roligt att ha provat den ;)

Nu är det bestämt, nästa onsdag åker jag upp till Norrköping och ska vara där ett par dagar. Jag har velat fram och tillbaka ett tag nu men idag fixade jag med semester och ersättare, ska bli riktigt mysigt att komma hem till släkt och vänner ♥
Det blir Lycka och jag som åker, mannen får vara själv ett par dagar och jag tror inte att han är så ledsen för det ;) 

I morgon har jag min korta dag och jag ser fram mot något roligt som ska ske efter jobbet, hoppas nu att det blir som jag tänkt mig :)

Kram alla fina
Bella sa:

Fransk Nougat är ingen favorit för mig så den här får ligga kvar i butikshyllan, däremot kommer jag garanterat hem med en annan chokladkaka som den gottegris jag är :)



Hoppas du har en skön tisdagkväll och att allt går bra imorgon!



Kramar Bella

2011-09-27 @ 22:44:48 | http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Linda - Harmony Home sa:

Den måste jag testa!! Det låter ju som en god kombination:)



Kramar

2011-09-28 @ 10:02:53 | http://harmonyhome.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0