Firar med Polly


Polly med nya smaker....

Idag blev det klart att jag får fortsätta på min tjänst som handledande kock i detta kök som jag nu vikarierat í 6 månader och visst känns det skönt och roligt. Vi är ett riktigt härligt gäng i detta kök och jag är så glad att vi får fortsätta tillsammans ♥

När jag var och handlade efter jobbet fick jag se dessa Polly med de nya smakerna, lakrits, citron och mjölkchoklad.
Jag vet att detta inte är LCHF men jag var bara tvungen.....så goda tillsammans :)

Känns riktigt skönt med fredag och dagen har bjudit på sol, man tror inte det är sant och njuter lite extra :)

Här blir det myskväll med tacos och då ska jag även prova att göra LCHF vänliga tacobröd.
Sonen kommer även hit ikväll och stannar tills i morgon då mannen och han ska hämta hans nya möbler som han köpt på XXXLUTZ i Malmö, äntligen kommer de och som han har väntat!!

Ha en skön kväll
Kraaam
Pia sa:

Stort grattis till fortsatt jobb;

måste kännas riktigt skönt.

Du kan kanske lära mig nåt på AIVO som jag inte kan?

Ha en skön helg

Kramar

2011-09-09 @ 20:01:49 |

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0