Kanelbullens dag


Mums....

Idag har vi gräddat kanelbullar till alla våra gamla och visst luktar nybakta bullar underbart ♥
Jag åt också en, aj aj Susanne ;)

Håller på att packa här för fullt men fick ett tråkigt telefonsamtal, vet inte längre om jag kan åka????
Jag hoppas i alla fall att det löser sig.
Fortsättning följer............

Ikväll är det "Desperata hemmafruar" igen, som jag har saknat det och i morgon "Grey´s anatomy" Hurra!!!

Bella sa:

Visst är det gott med kanelbullar!! Kul för de boende med nygräddade :)7



Tråkigt med det trista telefonsamtalet, hoppas det löser sig så att du kommer iväg i alla fall!



Kramar Bella



2011-10-04 @ 19:49:59 | http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
cecce sa:

Här har tyvärr inte bakats några bullar. Önskar jag hade:-)



Men...vad trist om du inte kommer iväg. Vet ju hur mycket du sett fram emot det.....Håller tummarna!!



Själv passar jag syrrans stora hund. Hm..är rädd jag tagir mig vatten över huvudet. En stor hund kräver tidiga morgnar och långa promenader. Hur ska jag hinna det??:-)



Jaja. Allt går.

Hör av dig om du vill om du inte kommer iväg...!



Kramar

2011-10-04 @ 22:38:22 | http://ceccesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0